keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Puoliverinen lämppäri

Kävin eilen 31.12. päivällä Krissen luona. Äiti lähti käymään Jyväskylässä asioilla niin pääsin siinä samalla heppastelemaan noin tunniksi. Päätin siivota ensin karsinan, että sen varmasti kerkeisin siivoamaan. Kokeilin mennä Krissellä sen uudella ratsastusvyöllä, joka on sen mammamasun takia sille hankittu! Laitoin huovan sen ratsastusvyön alle sekä jalustimet ihan testaamisen vuoksi siihen kiinni. Istumis asento oli minusta jotenkin takana? Ei siis normaalissa kohdassa missä istutaan selässä joko satulalla tai ilman. Menin vaan pikkusen käyntilenkin ja silti sille tuli kaulaan vähän hiki?! Tuo otsikko tulee siitä, että Krisse meni koko maastolenkin kuin joku hieno ja uljas puoliverinen! Se kulki kaula kaarella ja nojasi ohjaa vasten! Mikäs siinä jos tammamamma haluaa mennä nättinä! ;-)

Kävimme maanantaina 30.12. tätini luona Viitasaarella. Ennen sitä minä, siskoni ja serkkuni käytiin Siipolan tallilla ratsastamassa. En ollut aikaisemmin siellä käynyt. Ihan hyvältä paikalta vaikutti kummiskin. http://siipolantalli.blogspot.fi/
Meille ei ollut laitettu listaan hevosia kenellä ratsastaisimme, joten lähdimme serkkuni Ellan johdolla ratsastuskentän reunalla tuntia pitävän Elisan luokse kysymään hevosia.

Minä sain Simon, Roosa Linjurin ja Ella Bertan. Linjuri on ihan Suomenhevonen, Simosta en tiedä ja Berttakin joku jossa on monta rotua sekoitettuna.. Simon oli minulle joku tallityttö laittanut valmiiksi, Roosan ja Ellan hevoset olivat juuri edellisellä tunnilla. Tallin kenttä oli pieni! Hirmu pieni, sillä olin tottunut Rautalammin isoon maneesiin ja kenttään!
Tunti meni hyvin ja laitoin videon siitä tähän alle! :)

Nyt on sitten uusivuosi! Hyvää uuttavuotta kaikille!!
Olin viettämässä uuttavuotta poikaystäväni luona ja illalla sitten kotona perheen kanssa paukuteltiin pari rakettia! Minulla on vielä tässä tekeillä se ''vuoden tärpit'' postaus jossa kerron joka kuukauden kohokohdat ja sellaset! :) Minulle ollut todella hyvä vuosi tämä 2013! <3

Tein tänään myös uuden bannerin tänne mun blogiin! oli tosin ihan täysin kokeilu mutta se onnistuikin hyvin ja päätin jättää sen! :)
Anteeks videon laatu :(



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti