sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Kysymyspostaus!

Mua on alkanu himottaa taas alkaa pitää blogia. Olen suunnitellut uutena vuotena kirjoittavani koko vuoden jutut, koska tämä vuosi 2013 on ollut jostain syystä hyvä vuosi minulle. Siitäkö että siinä on luku 13 ?
Päätin siis järjestää kysymyspostauksen, jossa saa kysyä multa melkein mitä vaan! Mitä enemmän kysymyksiä niin sitä varmemmin aloitan blogin kirjoittamisen ja jos blogi saa tarpeeksi lukijoita niin kyllä sitten ihan mielelläni jos jotakuta kiinnostaa minun kuulumiseni!

Kirjoita siis tämän postauksen kommentteihin tai fb:ssä mulle kysymyksiä niin kokoan niistä sitten yhden ison postauksen jossa vastailen niihin sitte! :-)

ps. haluaisin tehä tuon postauksen aika pian että laittakaahan kysymyksiä tulee!

2 kommenttia:

  1. Kysymyssssss c:
    Monta uutta kaveria/ystävää oot saanut vuonna 2013? Kerro heistä jotakin. (Etunimi + muisto esimerkiksi.)

    VastaaPoista
  2. Mikä on ollut parasta vuodessa 2013?

    VastaaPoista